Aside

Potrivit calendarului astronomic, in timpul iernii emisfera nordica nu incepe pâna la 21 decembrie. Dar, cel putin in finala impotriva Spaniei siberiana a ajuns in aceasta saptamâna plina de precipitatii sub forma de zapada ne-a amintit de necesitatea de a calatori echipate cu anvelope de iarna sau altceva, cu siruri de caractere .

in acest articol voi incerca sa va oferim viziunea mea despre anvelope de iarna, oportunitate sau nu in anumite situatii si compara performantele sale si performanta de siruri de caractere clasice . in orice caz, ati deschis comentariile de a pune intrebari cu privire la aceste “marea necunoscuta” in Spania, voi incerca sa clarifice indoieli in masura in care este posibil.

Anvelopele de iarna vs lanturi

Contrar a ceea ce multi cred inca, anvelopele de iarna sunt in mod legal un substitut pentru lanturi in cazul unui civil ninsoare Garzii impune utilizarea lor. De fapt, unii ani producatorii de pneuri a efectua o “cruciada”, pentru a se asigura ca autoritatile fac clar acest termen si pentru a evita confuzia in consum.

Eu insumi am avut ocazia de a testa diferenta dintre folosirea lanturilor si anvelope de iarna intr-un test comparativ cu doua masini compacte, exact acelasi model, motor si roata de marime, una echipata cu anvelope conventionale (pentru intregul an ), cu lanturi si unul dintre ele cu anvelope de iarna specifice.

Surprinzator a pneurilor de zapada de iarna ofera aderenta superioara la lanturile , si a aratat mai ales atunci când faci intens de frânare la viteza mica (de exemplu 20 km / h) in cazul in care lanturile cu distanta de oprire ar putea extinde mai mult mult de doua ori ca anvelopele de iarna specifice.

Anvelopele de iarna Anvelopele vs conventionale

Mai mult comportamentul acestor anvelope specifice pe asfalt uscat nu este foarte diferita de cea a pneurilor conventionale intr-un distantele de frânare de urgenta sunt foarte asemanatoare, cu avantajul ca prindere prima de a oferi o temperatura scazuta datorita catre amestec de cauciuc folosite de producatori este special conceput pentru a lucra in aceste conditii.

in testul nostru am avut ocazia de a face o oprire de urgenta pe o pista uda sintetic, aderenta este foarte similara cu cea a unei foi de gheata pe asfalt . in acest caz, circula la 40-50 km / h pas cu pas pe pedala de frâna distanta de frânare a pneurilor ar putea extinde dublu perfect conventionala ca, odata cu utilizarea de anvelope de iarna.

Diferenta in conditiile actuale când frânare pe o bucata de gheata , care a fost deja stiu. in timp ce un vehicul echipat cu anvelope de iarna, ar fi impiedicat un accident sau redusa la minimum a impactului acesteia, altele echipate cu anvelope conventionale ar fi suferit un accident grav, in cel mai bun caz ar fi condus la distrugeri numeroase in masina.

Nu ca o merita?

Dupa incheierea acestei analize este simplu, ideal in timpul iernii sunt de iarna anvelope specifice, indiferent de conditiile de drum, cum nu stii niciodata când veti intâlni un petic de gheata sau zapada. Dar, evident,reprezinta un cost adaugat  anvelope iarna deja scumpe conventionale.

Dupa parerea mea in aceasta privinta este faptul ca achizitionarea unui set de anvelope de iarna este justificata numai in foarte putine cazuri , in special in acele conducatorii auto care locuiesc in zone in care ori de zapada de mai multe pe an si, de obicei, exista temperaturi de inghet, sau conducatorii auto care sunt utilizate sa calatoreasca zone foarte reci si zapada.

Evident, pentru sofer care are de suferit doar cateva zile pe an zapada, lantul solutia ramâne cea mai economica , dar repet ca, in timpul iernii, cu zapada si zapada fara anvelope de iarna sunt inca optiunea recomandata si in conditii de siguranta.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s